top of page
Search
  • Writer's pictureוונדיפראו אבי זגייה

לוקחים את האחריות על עתידנו

כולנו שמענו מתישהו במהלך החיים משפטים כמו: "קח את עצמך בידיים" , "אם לא תדאגו לעצמכם מי ידאג לכם", "אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו" ועוד שלל משפטים עם אותה כוונה שתכליתה להביא אותנו להבנה והפנמה שהאחריות על עתידנו היא רק בידיים שלנו. לכן, חשוב מאוד להבין שהאמירות האלה רלוונטיות פי כמה כשמדובר בצורך הבסיס שלנו כמו הזכות לבית. אם אנחנו לא ניקח את עצמנו בידיים ואם לא נדאג לעצמנו אז בוודאי שהגשמת החלום לבעלות על בית משלנו מתרחק מאיתנו בכל יום.


כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה דבר אחד פשוט ומשם הדרך לדירה הראשונה תהיה הרבה יותר וודאית ובטוחה. בשלב ראשון, נקבל החלטה שאת עתידנו ואת גורל משפחתנו הצעירה לא נשאיר בידי אחרים (הממשלה, השוק החופשי).


בשלב השני, נתחיל במחקר בסיסי אודות האופציות העומדות לרשותנו כדי להגיע לדירה הראשונה שלנו. בשלב השלישי, נקבל החלטה ונבחר את הדרך המתאימה לנו כדי להגיע לדירה חדשה. יכול מאוד להיות שהמודל הקהילתי שלנו לדיור בר השגה מתאים עבורכם. אנחנו כבר עשינו מחקר בנושא ומצאנו כי אחת הדרכים היעילות ביותר לדיור בר השגה טמון בפרויקטים של בנייה עצמית. אנחנו משלבים בין התחדשות עירונית לקבוצות רכישה.


חשוב מאוד שתגלו גמישות מחשבתית לאופציות השונות העומדות לרשותכם כדי להגיע לדירה ראשונה. ככל שנקדים להסיר את הקיבעון שיש לנו על האפשרות הנפוצה שהיא – קנייה ישירה מיזם או קבלן.

כבר עשינו צעד חשוב ומשמעותי בדרך לדירה הראשונה.


אני מזמין אותכם וקורא לכם להירשם למאגר המתעניינים שלנו לדיור בר השגה.


להרשמה ולקבלת פרטים נוספים לחצו כאן.

bottom of page