top of page
Search
  • Writer's pictureוונדיפראו אבי זגייה

קהילתיות ודיור הולכים יד ביד


כשאנו חושבים על דיור בר השגה קשה לנו מאוד לא לחשוב על ההיבט החברתי קהילתי שמתלווה לרכישת הדירה. כלומר, לקנות דירה זה לא רק להגיע למצב שהשגנו 4 קירות, אלא זה הרבה יותר מזה. אנו בוחרים סביבת מגורים שקיים בה אורח חיים כלשהו וכאשר החלטנו לרכוש דירה במיקום מסוים החלטנו גם על השתלבות למרחב חברתי מסוים.


לכן, לפני שמחליטים על רכישת דירה חשוב מאוד להבין לאיזה סביבת מגורים ומרחב חברתי אנו מצטרפים. מהסיבה הזו, חשוב לנו לקדם את ערכי הקהילתיות מתוך הבנה כי איכות חיים ורמת חיים אלו שני דברים שונים, והמטרה שלנו היא להציע לזוגות צעירים דיור בר השגה העונה על הצורך בדירה ולצד זאת חשוב לנו שיקיימו אורח חיים קהילתי שיעניק להם קשרים חברתיים בריאים ויעלה את איכות חייהם. את זאת ניתן להשיג רק באמצעות הצטרפות לקהילה או להקים קהילה משלכם.


לטעמנו, קהילתיות ודיור הולכים יד ביד ולדעתנו חוטאים אלו החושבים כי רמת חיים גבוה הינה סימן לאיכות חיים גבוהה. לרוב איכות החיים שלנו קשור בעיקר לאיכות וטיב הקשרים החברתיים שלנו עם הסביבה, ובכלל זה ניתן למנות את המשפחה, החברים, שכנים, עמיתים לעבודה וכו'.


ההמלצה שלנו: לרכז סביבכם חברים קרובים או בני משפחה ולהקים קהילה של זוגות צעירים וביחד איתנו לעשות את הצעדים הנדרשים עד להשגת היעד של דירה במחיר הוגן ושפוי מבלי להתפשר על האיכות. במודל הקהילתי שלנו לזוגות צעירים תהיה לכם גם דירה וגם חיי קהילה שיתרמו לאיכות החיים שלכם.


בואו ניקח את האחריות לידיים שלנו ונוזיל את מחירי הדירות באמצעות המודל הקהילתי לבנייה עצמית: אם כבר יש לכם קהילה או קבוצת חברים ואתם שוברים את הראש איך להשיג דירה , פנו אלינו והירשמו עוד עכשיו למאגר המתעניינים שלנו ותהיה לכם זכות ראשונית להיחשף לפרויקטים המיוחדים שלנו לדיור בר השגה במודל קהילתי-חברתי.


להרשמה ולקבלת פרטים נוספים לחצו כאן.

bottom of page