top of page
Search
  • Writer's pictureוונדיפראו אבי זגייה

הדרך הזולה להגיע לדירה היא באמצעות התארגנות של קבוצה



חשבתם פעם מדוע לאורך ההיסטוריה לקבוצות המאורגנות היטב הייתה שרידות טובה יותר וכיצד הכוח של הקבוצה מתורגם להשגת מענים לצרכי הקבוצה השונים? ואיך זה קשור לתחום הדיור ובייחוד לדירות בהישג יד?


תחילה נמשיל לכם משל ידוע: לכל אדם יש חמש אצבעות בכל יד, כל אצבע כשלעצמה היא חלשה, אך כאשר האצבעות מתלכדות יחדיו והופכות לאגרוף הן כעת חזקות הרבה יותר מאשר כשהן נפרדות. המסקנה היא ללכידות קבוצתית יש עוצמה וכוחות שאין לאוסף של פרטים בודדים שאינם מלוכדים. ולכן, בכל מקום בעולם גם העתיק גם תקופות הביניים וגם כיום, בני האדם שידעו ליצור את המסגרת הקבוצתית והקהילתית ועבדו בשיתוף פעולה כדי להשיג את יעדיהם ולתת מענה לצרכים שלהם הצליחו יותר מאשר אחרים. ולכן, אין זה מספיק רק להתאסף יחדיו אלא יש למצוא דרכים בהן ניתן לממש את הפוטנציאל הגלום הקיים בקבוצה עצמה.


וכאשר בני אדם מתאגדים סביב מטרה משותפת אחת או יותר ומצליחים להתוות דרך ברורה להשגת יעדיהם והם פועלים בסנכרון ושיתוף פעולה סיכויי ההצלחה שלהם גבוהים מאוד. ההמלצה שלנו, הגיע הזמן שזוגות צעירים ברחבי הארץ יתארגנו בקבוצות כדי לממש את זכותנו הבסיסית להעניק קורת גג למשפחתנו.


עלינו לקחת את האחריות לידיים שלנו ולהוזיל את מחירי הדירות באמצעות בנייה עצמית. אם כבר יש לכם קהילה או קבוצת חברים ואתם שוברים את הראש איך להשיג דירה , פנו אלינו והירשמו עוד עכשיו למאגר המתעניינים שלנו ותהיה לכם זכות ראשונית להיחשף לפרויקטים המיוחדים שלנו לדיור בר השגה במודל קהילתי-חברתי.


להרשמה ולקבלת פרטים נוספים לחצו כאן.

bottom of page