top of page
Search
  • Writer's pictureוונדיפראו אבי זגייה

הפסיקו לחכות שהפתרונות יגיעו מהממשלה



אתם מכירים את זה שאנשים מחכים ומצפים לדבר כלשהו והדבר הזה פשוט לא מגיע! זה יכול להיות כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו, כמו זוגיות, חופשה בחו"ל, רכישת רכב חדש, פתיחת עסק, רכישת תואר אקדמי, ועוד ועוד... השאלה המתבקשת היא מדוע אנחנו מחכים שדברים אלו יגיעו אלינו? ולא נוקטים בפעולות ומעשים כדי להביא אותם אלינו?

הציפייה וההמתנה אין בהן שום מימד אקטיבי שיגרום לשינוי לו אנו מצפים. באותה מידה אם נמתין ונחכה שהבשורה בנושא דיור בר השגה תגיע מגורמים חיצוניים כמו הממשלה או גורמים אחרים, כנראה שנמשיך להמתין עוד הרבה מאוד זמן. לכן, המסקנה המתבקשת היא לעשות בדיוק את ההפך הגמור, במקום לחכות ולתלות את הגשמת החלום שלנו לדירה בפעולות ממשלתיות עלינו לנקוט בצעדים אקטיביים שיקרבו אותנו באופן מוחשי יותר אל הגשמת החלום – דירה בהישג יד.

אין צורך לעשות צעדים קיצוניים, בתור התחלה אפשר להתחיל בצריכת מידע אודות אלטרנטיבות לדיור בר השגה. ויש מגוון רחב של פתרונות בתחום הדיור, אך לצערי הרב אנחנו מקובעים על אפשרות אחת בלבד שהיא – קנייה ישירה מיזם או קבלן.

כמי שמקדמים דיור בר השגה לזוגות צעירים ומציעים מודל קהילתי ייחודי, אנו יודעים לומר לכם בוודאות שיש אפשרויות נוספות להגיע לדירה ולספק תחושת ביטחון למשפחתנו הצעירה.לדעתנו, חשוב מאוד לדעת מתי ההמתנה להבטחות שמבטיחים לנו הינן פגות תוקף ויש לשנות צורת חשיבה וממצב פאסיבי לעבור למצב אקטיבי. במיוחד כשמדובר בנכס כל כך משמעותי עבורנו.

אנו מזמינים אתכם וקוראים לכם להירשם למאגר המתעניינים שלנו לדיור בר השגה. לוקחים האחריות לידיים שלנו ומוזילים את מחירי הדירות באמצעות המודל הקהילתי לבנייה עצמית: אם כבר יש לכם קהילה או קבוצת חברים ואתם שוברים את הראש איך להשיג דירה , פנו אלינו והירשמו עוד עכשיו למאגר המתעניינים שלנו ותהיה לכם זכות ראשונית להיחשף לפרויקטים המיוחדים שלנו לדיור בר השגה במודל קהילתי-חברתי.

להרשמה ולקבלת פרטים נוספים לחצו כאן.

bottom of page