top of page
Search
  • Writer's pictureוונדיפראו אבי זגייה

דירה חדשה מקבלן ללא הון עצמי

דירה חדשה מקבלן ללא הון עצמי

כיצד זוג צעיר ללא הון עצמי יכול לקנות דירה חדשה מקבלן

או לרכוש דירה יד שנייה ללא הון עצמי.


רבים מהאנשים השומעים על האופציה לרכישת דירה חדשה או יד שנייה ללא הון עצמי, מרימים מייד גבה ותוהים איך זה בכלל אפשרי?

אז קודם כל חשוב לומר שהתמיהה הזו היא טבעית לחלוטין ואפילו טוב שזו התגובה של רוב האנשים. כי מי שאומר לכם שאפשר לקנות דירה חדשה מקבלן ללא הון עצמי, כנראה עשה בדיקות פיננסיות ויודע על מה הוא מדבר, אך עדיין קיים החשש והחשד הטבעי שגורם לרובנו לשאול את השאלות המתבקשות: איך אפשר לקנות דירה חדשה ללא הון עצמי? או איך אפשר לקנות דירת יד שנייה ללא הון עצמי? למה זה לא משהו שידוע לרוב האנשים? ועוד שאלות בריאות מהסוג הזה. אם אתם זוג צעיר שמתקשה לקנות דירה עקב סיבות של מחסור בהון עצמי, כנראה שהפתרון שלכם יכול להיות לעשות שימוש בכלי פיננסי שלא רבים מממשים אותו. הכלי הזה מצריך את הנכונות ושיתוף הפעולה של האחים והאחיות שלכם וכמובן את הסכמת ההורים שלכם. לקנות דירה חדשה ללא הון עצמי זה בהחלט אפשרי באמצעות שימוש בכלי הפיננסי שתכף נסביר עליו ונפרט את היתרונות שלו, שכאמור לדעתנו, החסרונות שלו הם בהחלט לא כאלה רציניים ומשמעותיים, היתרונות עולים בהרבה מדדים על החסרונות ובסופו של דבר יוצרים הזדמנות לזוגות צעירים לקנות דירה חדשה או דירה יד שנייה ללא הון עצמי. בגדול, כדי שתוכלו לקנות דירה חדשה או יד שנייה ללא הון עצמי, תצטרכו שלמשפחה שלכם תהיה בעלות על דירה או נכס מקרקעין כלשהו.

למעשה מי שמגיע ללא הון עצמי ורוצה לקנות דירה חדשה או דירת יד שנייה, צריך למשכן נכס קיים שאין עליו חובות כלשהם. לאחר המשכון יהיה בידיו של בעל הנכס סכום כספי שמשתנה מאדם לאדם בהתאם לכל מיני נתונים ותנאים שהבנק המאשר את האשראי המימוני תמורת מישכון הנכס קבע. לצורך הדוגמא, זוג הורים שבבעלותם נכס ללא חובות יכולים למשכן את הנכס ולקבל בתמורה סכום כספי שיהווה כחלק מהמשכנתא לרכישת הדירה הנוספת, גובה המימון יכול להיות עד 50% מערך הנכס הקיים. עכשיו, לאחר שזוג ההורים הללו השיגו כסף מהבנק הם יכולים להעביר אותו לילדיהם ובאופן הזה הם עזרו לזוג הצעיר להשיג הון עצמי. כעת, הזוג הצעיר יכול לפנות לבנק כדי לקבל משכנתא ולהשלים את הסכום הדרוש לצורך רכישת הדירה החדשה או דירת יד שנייה. ניתן להשיג את המימון הנ"ל באמצעות שיעבוד נכס קיים לצורך רכישת נכס נוסף או באמצעות משכנתא הפוכה או באמצעות הלוואה לכל מטרה. כל הגדרה כזו משנה את היחס כלפי הכסף הניתן לכם על-ידי הבנק. וחשוב לבחור באפשרות הטובה ביותר עבורכם, יש להיעזר באנשי מקצוע המבינים את הדקויות של כל מסלול כזה כדי לקבל החלטה נבונה.


אם כן, אפשר בהחלט לקנות דירה ללא הון עצמי גם דירה חדשה וגם דירת יד שנייה. זה לא באמת משנה, כי התהליך הפיננסי הוא אותו תהליך.

חשוב לבדוק פרמטרים נוספים שיכולים להשפיע על קבל ההחלטה שלכם כגון הצורך בתשלום מס רכישה או הטבות שאתם זכאים להם ממשרד השיכון

במידה ויש כאלה או מכל מוסד ממשלתי אחר. הכי פשוט - קחו ליווי מקצועי, זה יעשה לכם את הכל יותר פשוט, מהיר וכמובן מקצועי.


לשאלות או לסיוע אתם מוזמנים לפנות אלינו צור קשר כעת


מיועד בעיקר לזוגות צעירים כחלק ממיזם סיוע פיננסי לגיוס השלמה של הון עצמי וליווי ברכישת דירה חדשה מקבלן.



החברה מתמחה בייזום, קידום וניהול פרויקטים בהתחדשות עירונית

קידום פרויקטים לדיור בר השגה לזוגות צעירים וחסרי דירה

קידום ערכי הקהילתיות בפרויקטים של התחדשות עירונית

bottom of page