top of page
Search
  • Writer's pictureוונדיפראו אבי זגייה

עדיף להמתין בסבלנות ולחסוך מאות אלפי שקלים



ציון החדשה – התחדשות עירונית וחברתית, שואפת ליצור חברת מופת בישראל ובחרנו לעשות זאת באמצעות התחדשות עירונית וקידום פרויקטים של התחדשות חברתית שתכליתם להטיב עם האוכלוסייה בהיבטי החינוך, קהילה, תרבות מקומית, ספורט ועוד. אנו מבינים כי נידרש למאגרי אנרגיה רבים ולסבלנות רבה כי מדובר בתהליכים ארוכים.

לדעתנו חשוב להבין איך ערכים כמו סבלנות ואיפוק יכולים לשרת אותנו בדרך להשגת כל מטרה בחיים ובייחוד בדרך להשגת דירה במחיר שפוי והוגן. רובכם בוודאי מכירים את המחקר המפורסם אודות הילדים הקטנים שהוכנסו לחדר וקיבלו מרשמלו ונתבקשו להמתין משך פרק זמן מסוים ומי שיצליח להחזיק מעמד מול הרצון לסיפוק המיידי שבאכילת המרשמלו יזכה למנה כפולה של מרשמלו. אותם ילדים שהתאפקו והתאזרו בסבלנות גם קיבלו מנה כפולה וגם סיכויי ההצלחה שלהם בחיים היו יותר גבוהים מאשר הילדים שלא התאפקו ופשוט נגסו במרשמלו ברגע אחד של חולשה וויתור עצמי. הם סיפקו את הצורך המיידי אבל בטווח הארוך הם כשלו.

מדוע לספר לכם את זה? כי הסיפור הזה ממחיש לנו בצורה טובה את ערכם של הסבלנות והאיפוק. אם אנו רוצים דירה במחיר הוגן ושפוי, הכי טוב זה פשוט לבנות אותה בעצמנו וכך נחסוך את עלויות התיווך של היזם וגם נחסוך במאות אלפי שקלים של ריביות על דירה יקרה יותר.

מי שאינו מסוגל להתאפק וממהר לרכוש דירה ישירות מיזם או קבלן, אומנם משיג דירה עכשיו ומייד אך הוא נאלץ לשלם מחירים גבוהים על הדירה עצמה וכמובן גם לשאת בריביות גבוהות יותר. אני יודע שזה לא קל להתחיל תהליך של בנייה עצמית, זה מצריך סבלנות ואיפוק אך היתרונות והפירות בדרך הזו עדיפים על פני הסיפוק המיידי. המלצתנו לכם היא, לנהוג כפי שאנחנו נוהגים לחנך את ילדינו ולהיות מאופקים וסבלניים. עלינו לקחת את האחריות לידיים שלנו ולהוזיל את מחירי הדירות באמצעות המודל הקהילתי לבנייה עצמית.

אם כבר יש לכם קהילה או קבוצת חברים ואתם שוברים את הראש איך להשיג דירה , פנו אלינו והירשמו עוד עכשיו למאגר המתעניינים שלנו ותהיה לכם זכות ראשונית להיחשף לפרויקטים המיוחדים שלנו לדיור בר השגה במודל קהילתי-חברתי.

להרשמה ולקבלת פרטים נוספים לחצו כאן.

bottom of page